Torba bardzo górska, a do niej etui na duży telefon

>> wtorek, 4 maja 2010

...bo jak wiadomo w górach trzeba od czasu do czasu wysłać smsa :)


Wykorzystałam inny fragment materiału użytego do torby z koziołkami, i voila: szczyty do zdobycia.



Torba czekała od dłuższego czasu na pogode do fotografowania, ale sie nie doczekała i zdjęcia robiłam w deszczu, na balkonie pod daszkiem na szczęście. Bo już mnie korciło żeby ją wystawić :)




To torby jest bardzo ciekawe etui na gadżet, z kieszonką na słuchawki. Wchodzi w nie LG Cookie i iPhone. Panowie w sklepie elektronicznym patrzyli na mnie podejrzliwie kiedy je przymierzałam.


A jak ktoś skusi się na oba, będzie 10% zniżki ;)

Jestem też w siódmym niebie bo sprzedały się 2 dziecięce opaski, a wczoraj jedna "dorosła", przez co moje opaski monopolizują widok "sprzedanych" na Artpublice. Aż mi trochę głupio, choć podobno "w byznesie" nie powinno :D

4 komentarze:

lejdik 5/5/10 07:21  

Zielono różowa była moją faworytą, więc nie rozumiem jak ktoś ją mógł wziąć i kupić!!Co ja teraz będę oglądała????:)))Cieszę się okrutnie, że coś drgnęło, gratuluję!!!!
A torba górska - poezja!!!!Strasznie wesoła jest!:))

lejdik 5/5/10 07:22  

ps- w moim słowniku 'strasznie' nie wyklucza 'wesoło'!!! raczej dopełnia:))

cF. 5/5/10 11:03  

Torba bardzo ładna i deszcz nic jej nie zaszkodził ;) Gratuluję sprzedaży ! ^^

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP