Dzisiaj na moich torebkach: Paul Frank

>> środa, 31 marca 2010


Dwie torebko -kosmetyczko - etui na telefon zrobiłam z tkanin sygnowanych przez Paula Franka. Piórnik jest w stylu który wywołuje odczucia skrajne: albo sie bardzo podoba, albo wcale. Na nim małpka Julius i przyjaciele, styl trochę słodki trochę dziwaczny. Mnie osobiscie odpowiada tło: mocno kolorowe szesciany. 


Druga o wiele bardziej stonowana torebeczka z technologią lat 80tych: szpulowy magnetofon, z drugiej strony ręczna kamera o wadze dwóch cegieł.

5 komentarze:

lejdik 31/3/10 23:03  

Po 1- primo, od razu muszę zastrzec, że próbowałam dzisiaj zamieścić u Ciebie komentarz już 3 krotnie, ale niestety serwer chyba szwankował bo miałam problem z logowaniem.
Drugiego primo;))nie będzie, ale do rzeczy...
Twoje torebki, sposób ich szycia, materiał z którego je tworzysz są po prostu dizajnerskie!!! Myślę, że to ich największy atut!!! Są przy tym w pełni użytkowe, można cieszyć się ich posiadaniem w każdym miejscu mając je stale przy sobie. Wiesz co, niech ta anglistyka ma się dobrze, Ty nadal zajmuj się ręczną robotą bo świetne rzeczy tworzysz!

Alicja 1/4/10 18:26  

Coś w tym jest co lejdik pisze! Wydaje mi się że dobrze postawiłaś na oryginalność w doborze materiałów: dzięki temu Twoje prace są rozpoznawalne! Jeżeli trafi Ci się większy skrawek pomyśl też o torebkach-kopertówkach, a może nawet na pasku!

Moja perspektywa. 2/4/10 15:57  

Skad bierzesz pomysły na te cuda ?. Ja jestem zachwycona. do linków wstawie twój blog, jesli pozwolisz :)

lejdik 3/4/10 23:04  

Wesołych Świąt życzę!:)))i pozdrawiam

złydrops 6/4/10 11:42  

siwetne są, nie wiem ktora mi się bardziej podoba :)) super pomysl

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP