Nowe zdobycze: kolorowe materiały.

>> wtorek, 6 kwietnia 2010

Przed Świętami udało mi się uszyć jeszcze kilka kosmetyczek, potem maszyna była złożona. Pokazuję więc nowsze zdobycze materiałowe, każda z trochę innej beczki.


Pierwsze dwie tkaniny to bawełny w dopasowanych kolorach. Projektant: Alexander Henry, tytuł: Fashionista Mocca Red. Tej tkaniny mam po metrze każdej, więc bedzie większa torba. Ze skrawków machnęłam też 2 nowe kosmetyczko-etui, testując pracochłonnosć wzorów. Od Alexandra Henry mam tez podobną tkaninę, Kleo, w mniejszym skrawku. Duża, pojemna torba z niej jest na ukończeniu.



Prawdziwa zdobycz: The Beatles w psychedelicznym stylu! Mam mniej niz metr, muszę oszczędzać. Jeszcze nie wiem co z niej zrobię. 


Na koniec takie oto dziwadełko. Materiał nazywa się Priarie Gothic a projektantka Jane Sassaman. Podlinkowałam do jej strony, choć tego akurat materiału już tam nie widzę. Jej wzory są zupełnie inne, mroczne, dużo secesyjnych ciem i pająków ale i dużo koloru. Mam po kawałku kilku jej tkanin, też jeszcze czekają na pomysły twórcze. 

Wszystkim obserwatorom dziękuję za zerkanie i komentarze, a nowych serdecznie witam! Dziękuje też za życzenia! Przepraszam za trudnosci z Bloggerem: mnie też ostatnio szwankuje, szczególnie przy pisaniu postów.





2 komentarze:

lejdik 7/4/10 07:48  

Tkaniny są naprawdę niesamowite, czekam z niecierpliwością na to co się z nich urodzi!!!:))

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP