Torebki - kosmetyczki z japońskich materiałów i nowy chalcedon

>> środa, 24 marca 2010

torebki młodzieżowe sklep
Moje pierwsze prace: niewielkie zapinane na suwak kosmetyczki wykonałam z japońskich tkanin. W dotyku sa prawie jak płótno obiciowe i zawierają 80% lnu i 20% bawełny. Przetrwają wiele. Sarenka z grzybkami w stylu kawaii wyszła kwadratowa: tyle akurat miałam materiału.

Druga, w czaszki w meksykańskim stylu, liczy 15 na 10 cm.

Udało mi się też sprowadzić niespotykanie kolorowe chalcedony: zielony, w brawach pawiego pióra, i łososiowy, w kolorach między pomarańczem a pastelowym różem.


Podziękowania dla lejdik i Joasi za błyskawiczne odkrycie mojego bloga! :)

2 komentarze:

Alicja 24/3/10 19:10  

Ho ho! Któż to dołączył do blogerskiego grona! Bedę zaglądać! I podziwiam Cię za zapał: wiem, że nie jest słomiany :)

lejdik 24/3/10 19:55  

Łał- ten zielony kamyczek pod światło wygląda naprawdę imponująco!!!A dziękować- naprawdę nie ma za co, cała przyjemność czytać Twoje słowa, zdecydowana, odważna, przebojowa kobieta- no sama musisz przyznać, że u takiej babeczki miło pisać komentarze!!!

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP