Wyprzedaż! Kosmetyczki, piórniki, etui, opaski za pół ceny :)

>> wtorek, 20 kwietnia 2010


Zerkając dzisiaj na mój sklepik zauważyłam że jeden z moich przedmiotów, kosmetyczka Klawiatura, osiągnął 100 odsłonięć (czyli ogladano go 100 razy).

Z tej okazji, wywołanego nią dobrego nastroju i moich nie-imienin (bo jestem styczniowa Agnieszką), organizuję blitz wyprzedaż :)

Wszystkie "drobiazgi" kosmetyczki, torebeczki, piórniki, etui, opaski (wyjątek - 3 duże torby) sprzedam za pół ceny wystawienia w dniach 20-22 kwietnia (od teraz do czwartku).

Zapraszam! Podajcie, prosze, dalej, może zainteresuje to znajomych :)
Tu cały mój sklepik: miłego oglądania!

3 komentarze:

lejdik 20/4/10 23:19  

Jesoo, jak Ty kusisz, chciałabym wszystko, ale powiem tak- potrzebuję opaskę do włosów+ torebkę na lato, typu torba na format A4 i składam niniejszym zamówienie na takowy komplet! odbiór po 01.05, nie wcześniej:))

8smake 20/4/10 23:39  

Chyba da się zrobić :) A jeżeli bardzo serio, i masz pomysły co do kolorystyki, to napisz na mój email (w kolumnie z prawej).

lejdik 22/4/10 08:27  

Dostałaś maila ode mnie?:>

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP