Torebka na lato a la mod

>> poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Z jednego z pokazanych w poprzednim poscie materiałów powstała torebka na lato, kolorowa, w stylu mod czyli psychedeliczne lata 60te.

torebka na latotorebka na latotorebka na lato

 Bardzo lubię ten styl, jego wzorzystosć, odjazdową kolorystykę, obłe kształty przedmiotów i mebli, no i sukieneczki o linii trapezu w których jest mi bardzo NIE do twarzy, ale i tak je lubię :)

Ta ostatnia w kratke jest z Amarcord, sklepu który sprzedaje tylko vintage, tu znalazłam fotkę i teraz spać nie mogę :)

1 komentarze:

Alicja 19/4/10 23:09  

Dane mi było spędzić lata 60te na studiach w Warszawie. Dziekuję za przypomnienie dawnych, fajnych czasów! Sukieneczkę "z paczki" miałam, i gramofon Bambino, i kwiaty we włosach :) Wspominkowo wypada mi teraz przekopać albumy ze zdjęciami!

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP