Koty i kotki, motyw słodki.

>> wtorek, 18 maja 2010

Rozglądam sie po internecie i widzę że, tuż po ptaszkach, koty królują we wzornictwie. Nic dziwnego! Zwierzę to przymilne, eleganckie, nawet w prostych graficznych formach łatwo rozpoznawalne. Dziś kociaki w trzech wersjach:


Najpierw moja kosmetyczka w zabawne kotki na czerwonym tle, powiedziałabym, klasyk.

Kubek Opery Glinianej pokazuje jak łatwo wpisać kota w koło :) nie ma nic puszystszego niz śpiący kot!

Dobra znajoma Narcyza postanowiła rozstać się z torbą-workiem z Cropp; podziwiam projektanta wzoru za wykorzystanie kociego ogona w tak ciekawy sposób!

6 komentarze:

Ludkasz 19/5/10 00:09  

świetna kosmetyczka:)

lejdik 20/5/10 09:15  

Motyw boooski, kotecki są fantastyczne!!!I jeszcze chciała powiedzieć, że baaardzo podoba mi się Twój nowy banerek!!!Pozdrowienia!:)

Alicja 20/5/10 18:51  

Kotki lubiłabym pewnie bardziej gdyby nie miały ochoty na moje ukochane ptaszki! Ale w wersji rękodzielniczej są zawsze mile widziane :)

Anonimowy,  22/5/10 21:42  

Kocham Koty, tak ogólnie <3
Kubek cudny, chociaż mordka jakaś taka nie kocia ;)

Ale, kurde, co się dzieje z tym blogspotem? Czy tylko ja nie mogę wstawić filmiku z youtube'a i paru innych rzeczy? Zaraz zwariuję! W dodatku założyłam bloga w ramach pracy na polski (na marzec, w dodatku ;)) i nie moge się zalogować na mojego 'normalnego' bloga! Grrrr.

xoxo ;) ;*

Anonimowy,  22/5/10 22:08  

Ok, to wyżaliłam się, siadłam, i naprawiłam część rzeczy, a część jeszcze pozostała mi do naprawienia ^^
Ale za to teraz mogę rozczulać się nad swoją genialnością, bo doszłam do tego wszystkiego sama. Aaaach ^^

PRACOWNIA GUZIK z PĘTELKĄ 20/4/11 09:07  

Zgadzam się w zupełności - kotki motyw słodki. U mnie aż roi się od tych kociaków i uwolnić się nijak nie mogę :)

Prześlij komentarz

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP